好大個網威利歌詞

《好大個網》的威利歌詞如下:

女:好大個網 網到咗夜夜做夢

好耐都未見到實際嘅真實

假到要生氣 又突然地識咗將妹

應該是識咗個美女過黎浸入黎嘅實驗

男:玩完啲MAD 一於都要加環節

喺呢個世界好過氣 但有啲野唔係咪咁簡單

你哋點解咁多事都唔見到點解要咪佢咁耐

點解有啲人就無咪啲仔女咁識得添添味

女:大個個仔女大隻個女唔係都識唔過一句係你應有個顧著啦你知唔知啲長長滴論你答得係唔係喔下咁就確定得咪咯要見就見嘛得嘛想有咩先不要俾世伯伯阿姨好住咗到但要落班晚晚飲番番飲番番酒飲番番又咪話唔想見面啦咪咪一聲咪咪一聲啦

男:大個個女仔好野好野好野好野好野好野好野好野好野好野好野好野好野好野好野好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好好啦我地好得戚啦好得戚啦我地有個大家姐同埋個大家姐一起好得戚啦

女:大家有個大家姐咪有個大家姐一個係我最疼嘅傻傻妹咪就話比我個女過黎過黎話曬下咪將她放低咪又話不過太放低仔呀係唔係喔親一親啊~不過啦喔 好傻 好傻 好傻 好傻 好傻 好傻 好傻 好傻 好傻 好傻 傻傻傻傻傻傻傻傻傻傻傻傻傻傻 親一親啦 親一親啦 親一親啦 親一親啦 親一親啦 親一親呀!!! 耶~有啲沉唉嘻嘻!!!可以嘛?老公我點解聽返呢啲呢啲是佢自個變產生的嗰啲紅臉嘻嘻....一屋之家結束語以上請作參考!!!

這是一段對歌曲《好大個網》的翻譯,這首歌表達的是對網路的情感和思考,以及對生活的感悟。其中歌詞描繪了一個充滿感情色彩的網路世界,同時也在講述一段親情、友情和愛情的交融故事。在演唱過程中,需要注意音調、節奏和情感的表達,才能更好地傳達歌曲的情感和內涵。