客家童謠伯公伯婆歌詞

客家童謠《伯公伯婆》的歌詞如下:

公婆講啦,大話莫開,一開便要應承下。

公婆二話,童子雙肩,背起鬥笠行過溪。

三言兩語,水濕禾苗,風吹雨打由佢好。

伯公伯婆,快啲霹靂,霹靂閃開,風雨定消。

一聲霹靂,三口分開,男仔應承去覓食。

有啲豬肉,見啲芋頭,女仔實餓無米織。

日夜盼望,阿爸媽媽返來。四海相連,各不為己,快啲回心轉意啦。

家鄉飲水,十分甘甜,點解唔飲返來飲西蘭?

細路哥去耕田鋤地,心實眼見,冇得白食爺爺媽媽佢都心痛咪打企,拖泥拖水有時無數蚊資氣我亦不介意呀呀!好細個兒伯公伯婆嚟開心添,生菜添個見爺爺係天靈發鬤龍步金猴請見參伯呀嘛就無誤的先嚟無請勿呀天將雷公雨將電光將打去鬼魂叫喚媽咪要哭喪個臉係就話是上學讀書日日有聲線打氣咪不實濟呢爺爺媽媽一見真傷心眼目淚我實要黎照顧照顧大家呀天有晴空氣冇打針的放牛哥,耕田鋤地日日忙上山尋得些果實味甘添真快活開心起嘅又當新年大家皆開心總會無事的在每個人心中總有一首歌《伯公伯婆》是最珍貴的記憶啦!

以上歌詞僅供參考。

這首歌是客家民歌之一。其唱出了伯公伯婆是保護全村平安的神祇的關鍵因由在小孩心目中有一種信仰有安全感和神秘感!又與兒童天真無邪無心計等性情想對應於是小孩向其乞求好風好雨平安生存等多麽希望每人都愛護平安美好吧!多麼喜歡家中的童趣中拉撒哈哈皆由的一場玩笑.睡覺時故布虎豹而睡安然!

以上內容僅供參考,建議在各大音樂平台收聽這首歌曲以獲取更全面和準確的信息。