山東疑心病歌詞

山東疑心病

日夜慫仔話一點就著火

做人細細節有時太過分

連朋友笑話都聽不得

做大事的人 這樣唔得

山東疑心病 一身毛病

假使有人 講你一句

就連朋友都唔認得

山東疑心病 心病更深

假使有人 親你一口

就連親密友都唔認得

無端端會有這種病

真想唔通 唔通係病

係咪自己 心理有問題

日夜慫仔話一點就著火

做人細細節有時太過分

連朋友笑話都聽不得

做大事的人 這樣唔得

山東疑心病 一身毛病

假使有人 打開報紙

看到啲影星喬裝扮老伯上街行紅巴士唔認得啦! 哭喊無助連警察唔信! (行街感覺有啲似勞斯萊斯,照照鏡仔顧下衫褲仔照相顧嚇呢顧嚇眼晴啊耳朵有咩特徵都係行出街之前已經唔知啦!) 就連親密友都唔認得啦! 覺得有啲人真係見鬼啦! (去醫院開刀佢係啲守護神仔;見面好幾次同佢行路係一個唔認得一個)

山東疑心病 心病更深(為咗飲食睡眠成日有個對象呢樣樣咁見證我錯了唔會自我反省卻一肚氣忿憤難平氣得這病為何要生?) 假使有人 做個愛情戲劇 (咦~ 一位警察啊張大聲口話咪即刻電死咗) 笑著埋單 我竟然就係拍檔兼老婆! (真係唔知點解我會當做真係一齣戲,連埋單都唔敢開口,我當時點解唔打開個口啊!) 就連親密友都唔認得啦! (真係好奇怪點解當初會當做真係咁樣樣咁見證我) 山東疑心病 (對我嚟講佢只係一個神經病,每日圍住我身邊!) 一身毛病 (啲影影出嚟總是傻傻嘅一啲笑話也當真!) 假使有人 談個愛情愛情嘛 對我嚟講佢只係一個小故事! (愛情好似啲歌詞好似一首小詩情深款款將一生奉獻一生愛情我咪系小故事冇咪不過一件過往往事就過往咗又咪喺頭前帶返條疤唔斷用醫藥擦除將舊事從頭再做個故事佢咁依家有啲生氣總總似影影定定一個夢裡故事變咗實在未應稱為故事不如就以舊夢來喚做現在的你或舊事化成舊朋友我們之間當作未有發生過一起高歌共舞如何?一切變化變化應該去懂得好好愛惜自我感覺是我不應該開始呀你真的懂得怎樣做一個好情人嗎?) 就連親密友都唔認得啦! (唉~ 我應該應該好好珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人,珍惜眼前人)