東方聯盟turn up the love中文歌詞

《東方聯盟turn up the love》的中文歌詞如下:

回顧過去 一段漫長路程 從細步單影到如今的我

我哋一齊行過山 涉過水 經過風雨 同舟共濟

你總係一個人 唔係一個人 但我哋係一個檔口

就算世界無咗燈 光 我哋仍然會一齊行

唔係單一 係一種信仰 係一種信念 係一種力量

我哋一齊手挽手 無懼風雨 無懼黑夜 無懼寒冷

我哋一齊行過山 涉過水 同舟共濟 我哋係一個檔口

我哋一齊唱 唱出愛情 唱出希望 唱出信心

我哋一齊手挽手 唔係單一 我哋係一個大家庭

Turn up the love 讓愛情嚟到 每個角落

Turn up the love 讓愛情嚟到 每個心窩

Turn up the love 讓愛情嚟到 每個角落

當你唔係一個人 你係我嘅信仰 我哋一齊行

唔係單一 係一種信仰 係一種信念 係一種力量

我哋一齊手挽手 無懼風雨 無懼黑夜 無懼寒冷

冇關身份 我哋就係一世的朋友 你咪顧前就慮後

願俾個肩膊當做你停泊嘅港灣 就俾啲支持俾個吻點好嘅落場冇限無規無束呢班檔口幫你從容隨時過數過啲都得得啲抱抱真唔多野未會老完咁早無話經營 同咗黨食碗炒麵唱起K係嗰度俾啲存在感黎轉一圈全部一齊站起黎大叫親親嗌喊嗌有啲笑點成個檔口都笑得傾到區唔想黎多黎多連翻數日就打交幾乎都要走偏走偏行過紅燈紅區街頭這裡都有我們一起飲杯啤酒隨時請請老友打開微信看個圈睇下好友是否仍在就在朋友圈轉動當年有幾多理想同道如今卻已經都將將經營 有咗個檔口唱出愛情唱出希望唱出信心 一齊手挽手唔係單一 我哋係一個大家庭 伴隨著愛與信仰 我們已經勇敢跨步 '關鍵詞,跟隨它前行,打造出一片屬於我們的天空,萬般崎嶇都能同行。'‘你我如參商’,你我眾志成城。來,聽聽這裡的歌聲,是我們無懼一切,積聚的力量與勇敢,東方聯盟,我們一起唱出愛情,唱出希望,唱出信心。'

以上就是《東方聯盟turn up the love》的中文歌詞,希望對你有所幫助。