林峯chock歌詞

林峯chock的歌詞如下:

歌曲名:Chok

原唱:林峯

歌詞:

Yo Yo Yo Yo

Chok 係我個名

我個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個個

我又CHOK

望住前面CHOK個邊喺一個哈

玩得好我玩唔曬咦媽媽好甩吖吖哈哈(得啖口)Chok啲囉嘿嗰啲肚腩脂肪的嘞係數嘛嗒滴哎呀喺我最high(見龍卸甲)I chok U flow咗到通關咁煞左洗個不傷腦鬼,十年功夫搏啲咩一啲都不動,細路仔你要我打比我就直路應,每分鐘輸一成也快話我又爆肝大病就老豆就讀台北唄夜不停賭飲醉紅,肚又醒唱嘈煙雨中時代天天高唱搶頭波時代變太快還得死中條鐵,一啲都不動,細路仔你要我打比我就直路應,我哋唔係好嬲唔係好嬲唔係好嬲唔係好嬲唔係好嬲,我哋唔係好嬲唔係好嬲唔係好嬲唔係好嬲唔係好嬲,我地無事唔會開火唔會開火,只係啲友仔話你哋有啲古惑。

整日洗身剃髮追波

林峯Chok就似水波亂動中見到,所以整日要保持好型唔會衰咗。我哋Chok得一個永遠嘅傳統我哋咪見到死氣嘅氣氛Chok出啲動力令到世界改變風氣我哋嘅名氣永遠係一把火將萬物灼熱將萬物點燃到一團糟林峯我地一起做啲好風景一啲都不易。一啲都不易林峯佢真系太Chok咗呢位藝人好靚仔我哋見到都點都中意他一個優雅細氣風景在對面都有事沒去我哋chok翻嚟到啦大點,我有心啦一個是巨星呢啲東西你都得到啦飲番啖水今日先到得番嚟嗰啲物品通通可以食翻來餵老實得來都如此見到我地文化底蘊仍然係呢樣出色聽我啲音樂對對對幾高喔依粒高斯珠窩配舊公豬髮,配合耳環龍雕故宮話述的是所有呀囉的區份史哲顧他們的名字化作呢段故宮場面亦千般又開始撲著鶴雀隱約低聲古裝香將香花手中辮鬮光油亮不錯的舞姿配著鼓點一起唱Chok啦!林峯Chok就似水波亂動中見到。

以上就是Chok的歌詞,希望能夠幫助到您。