浪子心聲歌詞許冠傑

浪子心聲

詞:卡龍

曲:許冠傑

編曲:許冠傑

演唱:許冠傑

讀過書來做過工 捱過氣 忍過傷

未願被揼老襯 做人有骨氣 咪擔心

有日有錢咪改過 無錢咪係個唔做

做咗一世浪子 無悔過 唔信命

我哋一世人 風流快活 自由自在 咪怨命

咪怨命 咪怨命 唔係一世人 浪子心聲

咪怨命 咪怨命 唔係一世人 我自己定決心

我係一個不羈漢 凡事有自己主意

不願被俗情困 凡事我肯去搏 就搏到起

有日有錢咪改過 無錢咪係個唔做

做咗一世浪子 無悔過 唔信命

我哋一世人 風流快活 自由自在 咪怨命

咪怨命 咪怨命 唔係一世人 浪子心聲

咪怨命 我啲一生 全為了自愛 去拚命去搶去做生意 或者做生意要我信與未見功 若不小心惹上官 做盡苦功始可通 家親眷屬朝晚掛住個仔心痛 或有人和也會中個盅 或者有事逐樣成功 和家中情況不要奉迎 得些時刻珍惜好光景 或者遇著運氣好 或者遇著運氣好得令仔個仔我生 得個仔仔我生個仔仔仔仔 我的兒啊我心愛兒女皆我骨肉兒女皆我骨肉 你我亦要珍惜他們身家 家中親戚朋友請大家聽一聲 若有一日你落泊 也請你請你請你返去家中坐坐 我係一個不羈漢 凡事有自己主意 不願被俗情困 若有人想跟我一起 同行請要靠自己計算過程能簡算的要簡算。7.6×9.8+76×0.2。

計算結果如下:

$7.6\times9.8+76\times0.2=76\times(9.8+0.2)=76\times10=760$。

也可以通過觀察,發現可以將原式拆成兩個乘積相加的形式,簡化計算過程。即:$7.6\times9.8=76\times0.98$和$76\times0.2$,然後再相加。這種方法的思路是利用乘法分配律,將能夠進行分配的數字提前處理。這樣可以提高運算速度和效率。在這個例子中,首先計算了$76\times0.98$,得到的結果是$75.48$;然後將剩下的數字$76\times0.2$與前面的結果相加,得到最終結果為$760$。這種方法在數學運算中比較常見,需要熟練掌握乘法分配律的運用技巧。