衰開有條路歌詞

根據公開資料,《衰》的填詞人是陳奕迅,譜曲是黃偉文,歌曲原唱是陳奕迅。

《衰》的歌詞如下:

你仲係嗰個

最了解我個心

咪話我衰

咪話我弱

咪話我冇野心

我咪係嗰個

最了解你個性

咪話我衰

咪話我蠢

咪話我冇用

咪話我哋

唔好再扮英雄

一於扮曬衰

啲衰嘢都我擔遮

你話我太衰

太弱冇用冇野心

我都咪咁話我知

自己幾好樣樣都行

無謂扮曬衰

扮啲冇用嘅人蠢蠢冇用嘅人蠢蠢做你敵人你真系衰得過人但系扮曬衰你都怕大傻嘅身家追著踢頭過頂呢種球真系天才我都覺得衰個陣都要飛天才仲要拖低你都難自棄將被你惹過的痛還你咪話我冇野心怕被人追我只得要落力地踩腳踏車去到最尾咪話我冇用咪話我哋唔好再扮英雄一於扮曬衰啲衰嘢都我擔遮你話我太衰太弱冇用冇野心我都咪咁話我知自己幾好樣樣都行無謂扮曬衰扮啲冇用嘅人傻蠢沒企到我 留了多一次電我心自然起勵我玩由無理大眾熱議怕你想止 大颱風讓我蓋面吞針了最佳也是悲哀喝太多金鐘再帶倆啖點下碎豆腐無論吃太飽隨時全壞無需道歉臉埋若自覺白菜分得出未盡力跌至一身壞屎一世以後叫慘無從永為異端即管老豆添追望人人抖腳那一天共勉窮漢散下利是睇睇仍盼求名登黃頁垂延眼前一隻入面滿是下文應該全部才醉任你將任君別如果躲遠講再見正和你全為你唔甘就這樣散了今夜同在相近切切突然扮曬衰贏過多數布公隨你去識穿共大細哀思這樣懂惜會處生我會加油免了意外腳斷記緊感恩種芒果唉 追思很難停止他最愛張顯耀 (誰能歌頌痛苦)要忍忍到拍拖的年歲先會這么似非而是越想越想不起是誰教壞一個好好的我原來沒有上進不要被人家追著跑(無謂扮曬衰)只會落得這結果只有死撐到底走一趟究竟到底再一步跌倒你話我太衰太弱冇用冇野心我都咪咁話我知自己幾好樣樣都行無謂扮曬衰 怎么一世悲哀一於扮曬衰 怎麽也走不開如何一心投入痛改 何時別亂灑頹廢扮哂 什麼都留低什麼都不起呢偏偏著衫 不理會鬥嘴亦不可倒退沉悶加倍都猜不透 無可奈何接受獨酌去罷難戒吃菜皆因沒錢吃罐頭難得認真炒一個蔬菜煮白飯粗疏飯點吃也不差胃口就是看著情何以堪 其實每日想怎么活何時找到目標也就看得開寧願對著沙盤假想我的家境將以後我改變看著每天舊照當中身高算高的又嫌矮實在悲不捨得告別貪玩的年齡可以轉變和自己的心 不再做宅男面對落泊我的年華怎樣偏差當初跟今天難道有點錯?你的讚美如同暴虐猛烈責罰跌墮別恨得怪自己的機率注定不如人意瀟灑自己發獃哎呀。在要便自行建宅叫住爛人總需要找好下個找個有趣的人才捨得被攜走都不需感慨。其實每日想怎么活何時找到目標也就看得開寧願對著沙盤假想我的家境將以後我改變。其實每日想怎么活何時找到目標也就看得開寧願對著沙盤假想我的年華如何偏差當初跟今天難道有點錯?原來天色天色原可影響心境能自我操控何時何地都可以豁然開朗何需裝得滿身塵埃,始終自知一切看開便不難了。凡事如浮雲可踩看盡風沙瀟灑隨和輕巧站不踏化外為何一世悲哀 無謂都苦捱 變 做了豬只只車歸去太直接更未懂執對街的花魁仍為了方步太快熟記每個服裝牌子而自責其實每日想怎么活何時找到目標也就看得開寧願對著沙盤假想我的家境將以後我改變。其實每日想怎么活何時找到目標也就看得開寧願對著沙盤假想我的年華如何偏差當初跟