被帥醒歌詞

《被帥醒》的歌詞如下:

每一天 無意義 懶床 睡不醒

摸著肚子 去到 茶室嘆氣

和爸爸 下盤棋 輕易地就攻到你

午飯後 沿途等著落大雨

不知點解要叫靚仔 我成日都晏啲黎

低頭理太耐 理會唔理會 我冇做任何表示

被帥醒 被帥醒 我眼睛開始打閉

將啲陳年夢境整理整理放回袋裏

想放多一次假 多一次都怕

人總有日當作 自己一世都當當正正仔

太早放學後 同屋企傾波將我打亂咗計劃

請我食雪糕 請我飲汽水 請我食煙都唔拒絕

一於一於地 我將啲好日子都花咗

不知點解要叫好仔 我成日都懶啲黎

隨便走去街 都有人幫我拎行李

當我追著時間 總有啲新嘢要學未明要數算一堆不知多死線數 追得到便要有小新圍濟生念 如沙上城堡不能握帶 不後悔白白氣碌碌 生活自己處理 等我自己落學 更讓我想愛氣 小號四二六大件事仍拖多我嗌餐腰我好不正但有一刻明白痛都使一生值得的氣過一天一天似無味這一刻重新拾回氣改變一下變改氣味 要做到不需怕多得一下當機立定 一於去試過 知不知得到未要咪一日咪三省己知不知道好時光要過去要將好時光留下 一於將好時光留下到某一天回顧人生如這般過 去 也應感到高興人生就是需要拼搏一次 我會繼續向前走

其中被帥醒是一句諧音歌曲中的一句,被帥醒在整首歌中並不重要,只是一句輕鬆幽默的話。這句歌詞主要強調了青春年華的美好和時間的珍貴,應該好好珍惜,努力追求自己的夢想。這首歌是一首充滿活力和正能量的歌曲,鼓勵人們不要放棄自己的夢想,勇往直前。