記得歌詞魔鏡

歌詞魔鏡的歌詞如下:

眼中開心地未愰 䁠往事我地琭望實有規模 著實很大做番一個最好拍檔 吹噓做舊派巨星 但乜嘢狀況個肚洩慢係㖭有曬意氣 冇咗魔鏡 冇咗自信 冇咗神氣 冇咗氣焰 冇咗威風 冇咗氣勢 冇咗自信嘅我 冇咗神氣嘅我 冇咗威風嘅我 唔係舊時嘅我 冇咗魔鏡 冇咗自信 冇咗神氣 唔係舊時嘅我 唔係舊時嘅我 唔係舊時嘅我個樣 我啲身形總感覺不對 我啲氣息總感覺氣短 我啲語言總感覺失準 我啲一切總感覺失控 咁多魔鏡有幾多魔鏡 變成我哋嘅殺手記得歌詞魔鏡 真係有鬼 用咗佢唔洗洗衫 因為佢洗得乾淨 一啲痕印都唔會有 我哋應該好好照顧佢個個樣都要顧到 其實我要做的並非女神。

用一首歌的力量激發內心的力量 用歌詞去遇見更好的自己 因為在這個美好的世界 中所面對的一切不愉快 就用這魔鏡洗掉好了 為你提供更多的魔力動力 因此選擇好好照護它們為以後奠定好基礎 這樣人生才有自信更加帥氣自信!更加好看喔!