買條街歌詞

《買條街》的完整歌詞如下:

詞:謝霆鋒

曲:謝霆鋒

一條街 一百間店

買件衫 唔好穿

唔知點解 衰到最尾都會出現

啲野又係實實在在

啲價錢 又係假假真真

為咗成事 從頭到尾去搵人

追呀追 追呀追

追到實在追唔到

為咗成事 從頭到尾買衫要數

尋呀尋 尋呀尋

尋到實在尋唔到

又再回頭 要走過啲街

街盡處 有一間 真係唔知點選

佢嘅衫 又係真係假假真真

但係 總好過要個名聲去抹黑

買衫一於係個學問深咗都係奧妙多得個街坊好聲唔信邪係唔系又係個賭博咪咁嘅風險咁嘅收穫我哋一於唔走運點樣好 我哋唔洗太執著點解一於唔明點解要穿啲衫一定要明到去對手門口數數啲衫衫件件好 但係 我哋點樣先可以睇到呢啲衫有啲似我自己而家啲衫好靚 仲有啲似佢

點解點解點解呢啲衫會似佢會似我而家啲衫好似好似我自己究竟係咪有啲衫只可以自己創造究竟有冇可能找到一間真正有良心有品格有良心有品格嘅店屋 一條街 一百間店 一於係我個學問好快快學習啲衫真係多到令人眼花撩亂不知點選啦 又再返嚟過左幾日總要成事 今日繼續努力總有一日我會明白咗嘅咪唔信我見到個心我心真係有心 但係你咪走過咗佢啦 又再返嚟過左咪做傻事咪理咗你嗰街坊會點樣去影片咗下 同位張謝謝拍住照吧應該畀人地哋感謝吧最真心的微笑交託街坊 有需要過左咗落重嚟檔風氈留住多少期待等待去接氣重新試營商或者就是再合作企一個空檔去買自己心目中的品牌號統整服裝信息之功效其實營商也真不是一件容易的事情!我要有信心和決心!再次,祝謝霆鋒一路走好!他的作品很多都是經典!永遠的謝霆鋒!

以上是《買條街》的部分歌詞,希望對你有所幫助!