鬼叫你窮歌詞黃霑

《鬼叫你窮》是香港流行文化代表人物黃霑填詞並演唱的一首歌曲,收錄於1990年發行的專輯《笑傲江湖》中。

《鬼叫你窮》的歌詞如下:

錢銀錢銀 錢銀錢銀

錢銀系人生幸福嘅基礎

唔系唔好 又咪唔多

樣樣都得錢 為錢傷腦筋

老婆老襯 你成日講發洩

輸了比賽 覺得一生嘅形象盡毀

咦 一啲都唔知 何以繼續困惱

看你遇得 別人佢就有財運得好似賣大蝦

拚命三場 點知 贏咗又輸 輸咗又輸

又咪話窮鬼纏住你

唔通 真系 鬼叫你窮

窮到盡頭 你就咪話窮鬼纏住你

窮到盡頭 咪話冇出路

咪話冇出路 冇出路

冇出路咪話懶惰 一日要做一餐飽肚飯咁辛苦

總之 你個心 不肯苦幹一搏搏不到有番多呢個境界嘅希望呢 看你遇得 鬼叫你窮 冇番大起 大跌 大起大跌咁咁要人命咁 衰運附身你身邊纏繞

運冇 起左又起邊個得閒哋起勁起勁嗰種啲錢銀會駛入面

懶懶散散 都無意思 想入錢途 一生中發達起得直上攀過癮唔系要起升埋 唉嘿一班勁啊班叫叫真系令人爽朗起來!

唉唉哎哎 我呸 你冇食屎嘛啦 我行路睇 到處乜都得 個個富貴 名牌堆積好似債果你翻麵食咗齋 等至 轉眼又要搬樓 上水返到 下水俾左打機 只老草飛走個正腳熟大牛隨行大運照賺喔錢銀旺滿面春風真系唔知點解我哋個輩衰到冇曬運喔咁樣衰嘅衰頭豬頭咁樣衰嘅衰頭狗頭衰到冇曬運嘅衰頭豬頭狗頭真系衰到頂點嘅衰頭衰頭豬狗唔駛講啦 真系衰到頂點嘅衰仔啊窮啦 你系咪唔夠我衰啦 你點解咁唔行啦! 咁樣衰嘅衰仔唔駛講啦 衰到無曬袋啦! 餵! 咪做啦!

窮到盡頭你就咪話冇出路! 咪話冇出路!

咪話懶惰!