麥兜仲有最靚嘅豬腩肉歌詞

麥兜豬腩肉歌曲歌詞:

麥兜豬腩肉歌詞

麥兜我要游啊游

直到看到寶藏就停留

嗯媽媽我要走光了

遮住我要遮住我要

啊啊啊,太誘惑了豬腩肉

嗚呼快啲走火入模豬腩肉

從此走向巔峰傲視高峰中腩肉

給我多吃多添天天心動熱血波腩肉

又要硬硬朗朗敢追明日的風火

朝行獅你竟然細瘦呸就只好吃香土腩肉

一定咪錯佢辣哼鹹魚太易嚼到盡頭又吃煲腩肉煲中唯一美食名角品味當然系有出人頭地又有邊個不認邊個說粗重點都有滋味而我最愛焗焗嘅香腩腩肉喲波腩腩肉豬腩腩肉(woo woo woo)要嚟過我(woo woo woo)呀~ 誰誰誰來睇睇你眼內我像啲咩誰誰誰嚟度食啖豬腩肉咁多肉(woo woo woo)真系唔會停住嚟嘅我咁好食啲豬肉又多啲咪嬲點解唔多啲啖口肉啖啖肉啖啖肉啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖啖(woo woo woo)咁多啖啖肉(woo woo woo)咁多啖(woo woo woo)咁多啖(woo woo woo)咁多啖~ (全部全部全數)給我大口大口吃夠啲啲啲~ (嗌嗌嗌嗌嗌嗌嗌嗌)嗌嗌嗌嗌咁多啖我全部食曬咗~ (哈囉哈囉哈囉哈囉哈囉哈囉哈囉哈囉)好味道呀~ (喲喲喲喲)真系好味好味道~ (真系好味)來來來唔駛問到豬肉檔 (唔駛問到豬肉檔)來來來一啲都唔會慳啲啲~ (一啲都唔會慳啲啲) 食完咗返去搵啲事做做~ (搵啲事做做)喺喺喺真系好味呀 (好味呀~ )下次再嚟~ 嚟咗~ (唔駛問到豬肉檔)喺喺喺咁啲咁啲好味啦(好味啦~ )喺喺喺又大碟又好味(又大碟又好味~ )又滿足呀(滿足呀~ )喺喺喺(咦~ )下次一定係我地來!(麥兜麥兜麥兜麥兜麥兜麥兜麥兜麥兜麥兜)我哋食得爽爽得唔得?(唔得唔得唔得唔得唔得)就等下晚晚飯去試啖喲,感受這碗香香的豬腩肉的誘惑。歌詞:啦啦 啦啦 豬腩肉

啦啦 啦啦 香香的豬腩肉

啦啦 啦啦 香香的豬腩肉 香香的豬腩肉。

以上就是關於麥兜豬腩肉歌曲歌詞的相關介紹,希望可以幫助到您。