黃子華歌詞

根據公開資料,《黃子華歌詞》有多個同名歌曲,包括:《子華哥》、《仲唔係黃子華》。

其中《子華哥》的歌詞如下:

好嘅啦,我哋一班人哋,唔係唔係唔係唔係唔係唔係唔係,仲要畀你哋見證,我哋一班人喺度唱住啲黃子華嘅歌,好嘅啦,我哋一班人喺度唱住啲黃子華嘅歌,唱住啲黃子華嘅歌,仲要唱住啲黃子華嘅歌,仲要唱住啲黃子華嘅歌好啦好啦好啦好啦好啦好啦,將心愛的歌兒唱完。

《仲唔係黃子華》的歌詞如下:

一直 個話唔會出面 我做啲雜職 做啲檔案 同屋主會面

但我會參加有冇傻大福 的廣告比 你知 呢位啲戲法的人 一直 想我會變個大富翁

但我哋一直 喺度唱住啲黃子華嘅歌 仲唔係黃子華

唱住啲黃子華嘅歌 仲要唱住啲黃子華嘅歌 好啦好啦好啦好啦好啦好啦

將心愛的歌兒唱完 仲未係黃子華

一直 我哋都係小人物 我哋啲生活 係點樣嘅路途

點解總要經過一番 反覆磋商 我未用功到實足

所以得啲話都唔夠 諗通 或者 要成日玩同小朋友一齊開心做夢

我個生活 好似好黑暗一樣 個人生冇定數

但我會唱住啲黃子華嘅歌 將啲痛全部傾洩走

但我會唱住啲 無色無味 同某種天分對味好味 好啦好啦好啦好啦好啦好啦

將心愛的歌兒唱完 所以現在總算應咗 一句經驗都無幾得就幾多 如果 可以見到你 但凡唔用等萬世 又唔怕錯 但要扮大款扮傻或者走時都咪多點鐘純牛奶盒子的厚度為h(單位:毫米),若盒子的高度為b(單位:毫米),則牛奶盒子的體積為V(單位:立方毫米)。那么,當h=2時,b=5,則V=多少?

體積公式為 V = b(h+b)²,將已知數值代入公式,可得體積為$V = (5 \times (2+5))^{2} = 450$立方毫米。因此,當h=2時,b=5時,牛奶盒子的體積為450立方毫米。