黃毛仔歌詞

《黃毛仔》的詞語如下:

* 歌詞

黃毛仔 歲月長 風吹雨打更堅強

媽媽咪呀媽咪 家鄉的河水清過江

你話我家狗 都愛黃米飯

無論老細都愛 黃毛仔 影黃衫

大時代 小命運

背負一身冤

冇被磨過 人會勇敢

別來無恙

狂風裡亂呼黃毛仔 未怕死

追過鹿仔 捉過兔仔

咪話黃毛仔 冇膽只腳

唔系黃毛仔 唔會知

幾多英勇嘅黃毛仔

* 回憶里的童年

爸爸講過 黃毛時代

有啲唔同嘅歲月

無論對錯 都愛黃毛仔

黃毛仔 歲月長

風吹雨打更堅強

媽媽咪呀媽媽咪呀

黃毛仔個個爭光

有啲老土啲玩具 黃毛仔的情懷

只手叉腰 哼歌睇大戲

好開心 隨便到處望

一切看來 好新奇

冇變過 純真年代

好開心 同個年代

我哋有黃毛仔嘅夢 黃毛仔的驕傲

永遠追隨不變嘅情懷 黃毛仔嘅驕傲

幾多勇敢嘅黃毛仔 唔系黃毛仔唔會知

勇敢唔系跟隨 就喺噉嚟啲流行詞*經典情懷記憶,時間停擺勇敢往前 不退不縮 有你陪伴 就喺夠曬美好(由冼一玄作詞,唐奕聰作曲,劉德華演唱)

*致敬情懷唱出來~這段兒歌演繹 我們也是跟爸爸那個年代一樣追逐黃毛的記憶 所以堅持堅持(回憶小時候拚命奔跑嘻嘻哈哈一起玩耍然後不停向前追求不斷挑戰不曾停留回憶那最初的快樂不停留跟著心走夢想的方向闖蕩經歷風霜決不退讓成為最強,不曾後退追尋自由的腳步成就新的傳奇回憶過去滿滿的純真年華重拾當年一起走過熱血的歲月忘掉憂愁為勇敢做自己喝彩(由羅文炳作詞,冼一玄作曲,小賤演唱)

*rap*這是爸爸那個年代嘅故事講述了一段記憶 記錄著美好 (由梁錦興填詞,曲曲曲譜曲,冼一玄編曲,DJ夢遙翻唱) 聽這首歌是否想起了那個屬於黃毛仔的時代?*歲月長河裡永不褪色的回憶,時間見證了我們的成長和勇氣,一路追風逐夢,不曾停下腳步。 *這就是《黃毛仔》的歌詞,希望能對您有所幫助!