as long as you love me歌詞

As Long As You Love Me的歌詞如下:

Boy:

If the sun would never rise

Baby, I would find the light

'Cause I was scared, now I'm alright

Girl:

We fight and fight, but it's alright

Boy:

It doesn't matter what they say

Girl:

As long as you love me

Boy+Girl:

We'll stay together all night

Boy:

I thought that it would last forever

Girl:

Now I know we're meant to be together

Boy+Girl:

Together, forever, you and me

Boy:

It doesn't matter where we go wrong

Girl:

We just keep on rowing, rowing, rowing

Boy+Girl:

Together, forever, you and me (you and me)

Boy:

Now that I found you, I'm not alone (oh no)

Girl:

So tell me why I can't let go? (let go)

Boy+Girl:

It doesn't matter what they say (what they say)

We'll stay together all night (all night)

Boy:

Sooner or later, your love will find me (find me)

Girl:

Together, forever, you and me (you and me) 寶貝 無論你說什麼 我都不在乎 我只要你知道我在乎你 你一直在的話 我就能熬過最艱難的時刻 我知道自己會好起來的 我仍然相信自己 所以就讓它去吧 不再恐懼 我們就會一起跨越它 我錯了 可我不想改變 我們之間不朽的愛仍在前行 只要你還愛我 我們就會一直在一起 無論我們走到哪裡 只要你還愛我 我們就會一直在一起 無論我們走到哪裡 只要你還愛我 我們就會一直在一起 直到永遠 你和我 寶貝 我已經找到了你 你知道我的一切都變的不再一樣了嗎 你不在我身邊的時候 我才會知道我真正需要什麼 你在我的心裡 那么就請你不要再走開 不再失去我 我們曾經相愛的甜蜜時光 都成為過去了嗎 我告訴自己可以離開你 可我做不到 我只能一直想著你 只要你還愛我 我們就會一直在一起 無論我們走到哪裡 只要你還愛我 我們就會一直在一起 直到永遠 你和我 寶貝 你知道嗎?我一直在等你 等你回來 不再讓我孤獨 等待 你給我承諾的時候 你的愛也一直在等待 現在我可以告訴自己 我會永遠屬於你 因為你知道我的一切都變了 因為我只愛你 你還愛我嗎? 你能說愛我嗎? 現在你還在我身邊嗎? 所以請告訴我,你會一直愛我嗎? 會的,寶貝,我會的。我們會一直在一起,直到永遠。我會一直愛你,永不離開。你還在嗎?我還在,寶貝,我還在。我們一定會一直在一起,永不分離。無論發生什麼,我都會一直愛你,因為你是我的一切。我們永遠在一起,永不分離。我會一直愛你,直到永遠。永遠在一起,永不分離。永遠愛你,寶貝。永不分離。