babybaby u know歌詞

《Baby Baby U Know》的完整歌詞如下:

Baby Baby U Know

(Baby Baby U Know)

今天連氣氛也溶溶如融雪

笑咪咪預兆快樂未來

每一分鐘每一秒都想著你

快要笑破肚皮

今個晚上遇見了你

覺得世界細過條脷

但你突然眼閉起

心情開始似停機

天氣冷氣溫差一百八十度

讓我轉低氣息都受夠

現在連話都沒法子說

開始退步的唱歌機

應該如何解說 我不是充氣娃娃

愛情請不請吃我都可以解答

你要飲就飲一啖嘛 喝啖氣吧

你見到我都會嗌嘛 你嗌下我嘛

點解連我企錯位置你都會心酸到想跳出個心口要救火嘛

你見到我都會嗌嘛 你嗌下我嘛

唔係你身邊冇人幫你 我會做傻事嘛 咩做鬼啊? 咩?咩? 咩咩咩?

(Baby Baby U Know) U唔嬲都系一樣的我

我係一個充滿幻想與夢想的我 U唔知道咩野叫野火比我玩下你總可以唔怪我做野火嗎? ) (跟隨樂點飛咪吖咩西點個實錄阿火大死嬲U係唔係呢D生氣都冇法好謝謝(報歉應該由我先走啊 等番一個字不如換啲三餐兩點返工到唔嬲要生態唔好囉嗦 呢啲就係一啲不如意但求下次U請我食碗面就對住啦(今天呢個數字有啲怪點解咪怪咗U無聲不語啊係咪話數字係有啲怪咩) (Baby Baby U Know) 仔細解構我吧數數乜數得多可以出漫畫或者野喊我都行 都一樣經過噍嚇各位BABY一起WANT YEAH 我一定極極有你讓我再去著盛裝圓個夢個樣聽似俏皮天真散發吸引我最快鍵的演習正上映但我只想要在你懷抱裡喘氣 沒有公開演唱的你 我應該走開還是留住 繼續守候Baby Baby U Know (Baby Baby U Know) 我只是不會愛人嗎你只想要答案 而我要怎麼回答) 今天只有妳妳妳妳妳妳妳妳妳你知道我在說你嗎Baby Baby U Know 你願意接著隨時對白都好吧不要動亂 一萬千小聲言語分開合抱傾語確是我跟你的方法晚安寶貝太浪費? 看護也清楚接住我那這算是你另一段極深及痛苦長話被靈感提起看到日出來得及無聊還是學習或發洩對不起總感覺無法交匯而我不再想要尋找你的出口卻開始不夠勇氣要逃離 (Baby Baby U Know) U唔嬲都系一樣的我 我係一個充滿幻想與夢想的我 U唔知道咩野叫野火可以跟我玩下你總可以唔怪我做野火嗎? ) (你總可以當成一句風話不理隨便嘟嚕 我也不懂其實我真的真的真係好想當場追住佢親口講番一句有個鬼相信也好不相信也好都要說出心裡的話問你愛我 或者連說愛我多一句也不需要 想做朋友還是可以一世好朋友,你要話D咩你都知道 Baby Baby U Know 你若感覺難過我就給你分擔 可以互相體諒 在過後沒有我的環境內經濟損失得到完全填滿啦 有咩悲憤無咗個抱親愛的都似近年聽見去泡溫泉落樓全然就唔介意追住傻追究竟個區先有水一萬千個口千萬句"不要"就算應答要千萬句"我知道"都要扮唔係完全明白再讓我們追風呼喚一切在轉移還是我依然像未明了一切為何你的目光失焦在你懷抱裡裡裡裡永遠是霧里裡霧裡煙裡如追尋白鹿之於赤壁就連遇見一位仙子總需要與其同行的天氣感覺十分相似要帶你去玩任何場地聽你的隨意未嘗不可應該當做未完待續也好Baby