i ll get back to you中文歌詞

回覆你 (i ll get back to you) 的中文歌詞如下:

I'll get back to you. 我會回覆你。

And you know that I will. 你也知道我會的。

I'm just taking a moment. 我只是花了一點時間。

To clear my head and get centered. 為了整理一下頭腦,讓自己集中精神。

I'm feeling overwhelmed by the pressure. 我感到壓力過大,無法承受。

But I won't let it show. 但我不會讓它顯露。

I'll get back to you, yeah. 我會回覆你,是的。

You know I'll be there for you. 你也知道我會在那裡等著你。

When the lights go out and the world's asleep. 當世界陷入沉睡,燈光熄滅時,我會在那裡等你。

You don't have to worry, I'm okay. 你不用擔心,我沒事的。

I'll be alright, yeah. 我會沒事的,是的。

Cause I know what I'm made of. 因為我知道我是誰,我有何價值。

And I know what I'm feeling. 我知道我在感受什麼。

And I know what I'm looking for. 我知道我在尋找什麼。

So I'll get back to you. 所以,我會回覆你。

我現在需要一些時間來思考,整理一下思路。我感到壓力過大,但我將不讓它顯露。我會回覆你,是的。我知道我是誰,我現在很好,是的。我知道我是在感受什麼,知道我要尋找什麼,所以我將回覆你。我將向你再一次說明真相。當你真的需要我時,請相信我仍然會為你留下。當我回來時,你會再次見到我並發現我還是一樣的。我知道你在等待我回來,這就是我的責任所在,我願意為此負責到底。所以我會回覆你,無論何時何地,我都會回到你的身邊。