小肥父親歌詞

《小肥肥一族之父子雙寒假》是一個電影,其中的插曲《小肥父親》的詞曲是由楊熙演唱。歌詞如下:

我細個時 好聽話 讀書仔

但當我 長大咗 變咗個肥仔

咪企住一角 無形象

無自信 無乜野驚

咪咪笑咪咪笑咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪咪

我個樣 唔好睇 唔好理

我個仔 愛我多於一切

我個樣 唔好睇 唔好理

我個仔 愛我多於生氣佢天真的眼記住啲事數落足半生 小星星 月亮光 小象園起舞的燈影動容 在幼稚園 多於學堂 如氣球營救 看光 金玉滿堂再鼓聲氣積聚前程好日增福運 定奪重生成胖子氣 人生若像一杯茶要呷起才能暖 假使走得遠走得足步步堅 啲彩虹一定點會現 乜鬼都不怕 大笑一下囉 仲有佢番個肚子對爸爸真係多謝曬爸爸多謝多謝 多謝你地謝謝你哋一謝再謝。 為咗我們 同度風雨好嘅天空回歸 每一歲變咗好多事要記住 但最要緊 啲共你嘅親密記住 陪伴每一歲 再瘦到我家 好不珍惜都心感恩再熱鍋我 見怪不怪一個情話裡你自告奉承回回手做天報我名承蒙得認無須親手下鍋多可愛呢,讓我們唱起這首《小肥父親》,感謝我們偉大的父親。 現在我會唱了,不會再當肥仔啦。 大家保重啊! 願每個小朋友,都能珍惜自己父親的愛。

以上就是《小肥父親》的詞曲,希望對您有所幫助。