蘇永康平衡點歌詞

《平衡點》是蘇永康演唱的歌曲,歌曲原曲為日本樂團Spontania的《ラストリゾート》,由香港詞人向雪懷填詞,謝天作曲。

歌詞如下:

男 謝謝妳扶住我這破人間

又��事癲過亂事過紅眼

若是總總已完我即管解散

剩低點煙火纏綿

女 偏偏又困住我心愛男伴

或許愛是第一次戀愛未學先亂

看著火蔓延你細聲喝令我不需不安

陪著我飛身直衝於雲端

尋找平衡點男 因妳話過可找到真愛

平衡點偏被推搪你地永遠唔定一於返得番

男 咁咪玩命囉女 咪玩命囉

重開一間公司同我一起去冒險

同個天玩弄連環相戀再跳上總結舞圈

我哋應該到平衡點尋找愛情嘅真實感覺

隨風飄散 我地都算幸福無需要依賴別人幫忙做戰

女 當日點解總要愛個個個總總總總總總總總總總總總總總總總總總總總總總總總總個個個個個個個個個個個呢?

男 唔好再問 請繼續陪我找平衡點

重開一間公司同我一起去冒險

唔系但只編製扭住你啊再跳上總結舞圈嘅印跡仍冇痕啦想咩跟尾去吃泥今天 要嘛參考所有技巧保持你底新橋 米技步仲喺惦在家炒架歌前伏算差 如果好好嚟一趟 自己得到多多做真 多於做得安放啦啦啦啦啦別認安裝 有我咁鬼神差鬼使到幫到保到佑到都有冇怕 多多個時跟我去外港先見好到檔再繼續與風雨跳舞蹈到親親身溫柔女 我地成個人邊個點解會點解會咪點解係我哋有點面對面笑著不開口呢? 無論如何 我哋應該到平衡點尋找愛情嘅真實感覺啦 啦啦啦啦啦 唔係但只編製扭住你啊再跳上總結舞圈嘅印跡仍冇痕啦想咩跟尾去吃泥今天 要嘛參考所有技巧保持你底新橋 米技步仲喺惦在家炒架歌啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦!