see you again歌詞produce48

《Produce 48》中的《See You Again》的歌詞是:

I'll see you again

再見了,朋友

Maybe some day

可能某天

We'll meet again

我們會再見面

Somewhere out there

在某處

This may be goodbye

這可能是再見

But don't say goodbye

但不要說再見

Just say see you

只說再見你

And I will wave my hand

而我也會揮手道別

Don't cry, my friend

不要哭,朋友

I'm sure we'll meet again

我確定我們會再見面

Somewhere out there

在某處

Oh, I know it's hard to say goodbye

喔,我知道告別很難說出口

But the future is wide open

但未來是寬廣的

So don't cry, my friend

所以,不要哭,朋友

I'll see you again

我會再見你

Somewhere out there

在某處

韓文歌詞是:

See you again (Japanese ver.) - AOA (에이오라)

作曲 : E-TRIBE/TYUUN/MARCO

作詞 : MARCO

(RAP) You know we run this, never ever back down

Won't stop till we get what we want, I ain't lookin' back today

그래, 나와 같잖아?

So tell me now, 이건 뭐하니? 라는 거 말고 너의 마음 ̈ 全盤接受吧,不要回頭看,再次振作起來吧! 再見再見,去追逐你的夢想吧! 就算痛了累了也不要回頭! 我們不會結束的! 再見了,朋友 再次相遇吧! 再見了再見! 我們將會再次相見! (Chorus) See you again, my friend 再見朋友 或許有一天 我們會再次相遇 在某個地方 這可能是再見了 但不要說再見了 只能說再見 然後我揮一揮手 別哭泣,我的朋友 我相信我們一定會再次相遇 在某個地方 (RAP) So tell me now, what you gonna do? 너를 떠나는게 너무 아파서 난 (So what?) 現在的我可能會傷心的 但是這只是暫時的 再見了,再見 你一直要前往的路途 將再次展翅飛翔 就像飛向更高遠的天空 所以 別擔心 我來替你照亮未來 你一定能走向更加光明的未來 所以你再也不是獨自一人 再見了再見,讓我們不再相見 再見了再見,就如同此刻,向著夢想奔去 我們會再次相遇 (Chorus) See you again, my friend 再見朋友 (사라져가요 우리 만나기는) Oh- Oh- 離別離去 但是我們的再次相遇還是會再次相遇 再見了再見, 我們將會再次相見 再見了再見。