不要惹我歌詞

《不要惹我》的詞曲都是由林夕填詞、Cousin Fung作曲,歌曲原唱是容祖兒。

歌詞如下:

不許你叫我的小名

我講你敢唔係太高興

話我知你做咩你講我知

做咩你又不敢當面講

你話你中意我個樣

個樣似得失控的機器貓

嚇親你咪要亂摸

咪要亂摸我啲鎖骨

我話唔係就唔係

咪亂嬲我唔係火

咪亂嬲亂嬲嬲我唔洗晏埠

成班野雞擺架打叉炮架大好咁好果差一霎全玩完嗰一剎 換季只死啲霸刀囂張嘩吶別靠啦巴別越線啦退皮

又學台味娘娘話怕未開飯極無面就算跌落地極賤野便誰都有責任不必操碎了心還有傻瓜光顧你要惹我就搞錯

用些甜言哄我不可以只有一句 你怕便不須招惹著我隨時瘋掉或者不可 愛在尖聲驚叫很時髦或者這叫流行大讚美女扮野拚命拚命地賣弄風騷誰敢去惹誰便遭殃當街被毆打成豬頭當街被毆打成豬頭然後當我傻瓜光顧你要惹我就搞錯用些甜言哄我不可以只有一句 你怕便不須招惹著我隨時瘋掉或者不可 愛在尖聲驚叫很時髦或者這叫流行你說怕黑想尖叫是我瘋癲卻太吸引多番拍和可叫青春變成戰爭現在鬧完痛快又夠鍾數不清了(所以快閃開)這瘋子太嚇人別太過分惹到我就開戰,我不怕鬧翻天!別再扮可憐!不要惹我!別再裝無辜!我會瘋掉!我要尖叫!瘋癲地大叫,瘋狂地奔跑!別再扮可憐!不要惹我!

以上就是《不要惹我》的歌詞,希望對您有所幫助。