日子這樣就好歌詞

《日子這樣就好》的詞曲由著名歌手許冠傑創作並演唱,該歌曲於1986年發行。

詞意:

歌詞充滿著淡淡的幸福感,詞中描繪了作者認為平平凡凡、普普通通的日子就很好的想法,不一定要大富大貴,只要與親友家人一起共享歡笑、平凡過日子的情感即可。

歌詞如下:

每天得閒 對住個鏡子

邊個話 樣子無錯 就笑笑 仲要加件黑衫黑色恤群

見咗啲舊朋友 親密個黨 嘈嘈佢哋 同我唱卡拉OK

喺個晚上 可以煲煲熱粥

得閒啲 就隨隨便便飲啖茶 同嗌杯維他命咖啡

一切可以淡如水

情調卻長流

過個日子就這樣好

朋友一起營營各生計

自己咪日日坐家中煩惱無謂將太陽氣氛改變一下

得閒啲就隨隨便便打機械 遠遠睇見 啲股市嘅波呔上升下

又或者到郊區 踩踩單車

一天嘅工作 就咁咪咁過啦

自己搵自己呷啦 就算飲番一杯葛醫生茶 同情人將天光過得更加美妙一點同朋友睇睇場戲 有得有結帳 等我請返你呀 你請我呀 做野散散心 又將點結帳都好嘛 有個幸福美妙嘅早上 下下載試過啲煙花萬紫 同大家公煙價 同笑話 都無理由諗曬太多的假 同好友安安樂樂日日花天酒地 有啲麵有啲麵 最舒服嘛 我咪住喺度 有個空就拖拖個行街啦 去食番碗拉麵 一轉背唔知嘛咩啲太可怕呢一點問題我都咪經唔經 常出現失魂跌倒跌落地

不需大富大貴 只求平平凡凡 共親友家人一起 共享歡笑過日子 這樣就很好。

希望以上信息可以幫助您。如果您需要更詳細的信息,請咨詢相關網站或專業音樂評論家。