kohh taka i want a billion歌詞

kohh taka i want a billion的日文歌詞是:

私の目の前に 生きるすべてを捧げ

運命を決める 選ばれた君を好き

目を閉じてみて 私の心の底に

戀してるの 一瞬でいいから

ねえ あげちゃうの そう

一生 どんなに願うならば

いつか夢に屆く 何一つの希望も

I need your love だからね

全てはここから始まる 魔法をかけてみた

You and I, your body my bed and a billion promises.

出會いと別れが交差する夢に舞い込んだ時

You can take me high up to the moon with no cloud in sight, my friends, this song's for you.

Every night I want a billion lights. こころ踴るようなビートで.

Taka! Kohh! I want a billion nights with you!

You are the only one I need to keep my dreams alive.

It's the one I dream about every night, oh, I can't help it.

どんな時も変わらない愛を見つけたいね

大切なものは きっと君を愛さない理由はない

手を伸ばしてみて 戀してる君を好き

君に出會えた奇蹟を 守りたいからね

I want a billion nights to stay, if I am the lucky one to take my chances, we could create an incredible universe, your time to rise. You deserve every last rose in my bouquet, guys. Today's my lucky day! The right place, right time and everything feels perfect! Come on and do your thang. Everyone feel your spirit! My blood boils for the stage! Time for my new beginning! Today's my lucky day, all day. Today, tonight and every day after, oh, let's do this thing! We will rise together like the sun in the morning! And in every beat of our heart we will beat it like it's the last time, 'cause that's just how we do. You and me, together forever! Oh yeah! You know what I'm saying? I want a billion nights with you!

中文翻譯:

在我眼前獻上我生存的全部,選擇了你,喜歡你。閉上眼睛,我的心底里,喜歡上你,一瞬間就好。喂,給你喔,是的。無論一生許下多少願望,總有一天會實現夢想,連一個希望都不會有。因為我要你擁有我全部的愛。一切從這裡開始,像施了魔法一樣。你的身體,我的床,還有一億個承諾。在夢境中邂逅又分別的時刻,你跳進了舞動的夢境。每個夜晚我都想要和你度過一億個燈光的夜晚,用心跳的節奏跳舞。塔卡!kohh!我想和你度過一億個夜晚!你是唯一一個我想要保留夢想的人。這是我一生中最美妙的夢境,噢,我無法抗拒。想要找到一份無論何時都不會改變的愛情。我想守護我們相遇的奇蹟。我希望能與你共度無數個夜晚。想要擁有永不消失的愛意,我真心喜歡你,我想保護你。想和你在一起看每一場絢麗的流星雨。我的心想成為一顆最亮的星照亮黑夜中的一切!讓每分每秒都成為浪漫時刻吧!我喜歡現在的自己,每一個階段都值得紀念!kohh!我要和你在一起直到永遠!不累不停!你們覺得如何?Kohh要陪你一輩子!我會一直在你身邊為你守護一生!我想和你度過一億個夜晚!跟我一起喊出來吧!你聽見了嗎?我唱出來了!我的嗓音已經被點燃了!我們繼續跳舞吧!這首歌屬於所有人的愛情,因為愛不分你我他!現在我們要唱出來讓所有人聽見我們的愛情!你聽到了嗎?這首歌是為了愛情而生的!我想要與你共度一億個夜晚!一起唱起來吧!讓我們一起享受愛情的甜蜜吧!這就是愛情的力量!讓我們一起為愛情加油吧!跟我一起唱起來吧!一起跳起來吧!這就是愛情的力量!讓我們一起為愛情加油吧!跟我一起唱起來吧!跟我一起跳起來吧!跟我一起唱起來吧!跟我一起跳起來吧!跟我一起唱起來吧!跟我一起跳起來吧!跟我一起唱出來吧!跟我一起喊出來吧!跟我一起跳起來吧!跟我一起享受愛情的甜蜜吧!跟我一起唱出來吧!跟我一起跳起來吧!跟我一起享受