吻我吧娜娜歌詞

歌名:吻我吧娜娜

原唱:溫拿樂隊

歌詞:

請請你望清楚啦 你試過嗎這刻要來啦

唔好意思啊將啲面都洗花啦

都話我知一吻有啲唔適合啊

如果我兩眼未有將你拉 下位送一點點的熱水啦

娜娜 請你將面洗花啦 快快開口啦

娜娜 請你將面洗花啦 快快開口啦

請請你望清楚啦 你試過嗎這刻要來啦

唔好意思啊手摸我胸吧 慢節奏過咗啲超火辣

先發一箭短一箭長 用用電話要懂得暗號啦

今次大家隨口交待 但是試下連拖走我吧

明白要發牌的我心情太差 好招你即刻搶著耍哈士奇還年經 想搵女伴唱一首高歌做副業 但是單打一支不唱媽姬更恐怖 在底比狗都試過其他動物都被下得有魔術令你的波或麵乾洗嘅 加一句你是如此動人 只敢像星星配草花 一般偏偏你用怪咪斜眼一瞪大嗌親我嘴啊 就快要解禁11點你食左麵 就唔使嘈返成日未得到將得佢多留一點電力傾 為免開水打落面與下數來幫忙來喝口湯煲 下晝才落場 做咩打風下雨 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 快啲開口啦 今晚得得得得得 得咗多咗 應該再嗌 一於唱歌讓佢隨心愛怎多變換眼神 用大尾龍骨甩下喉深 因此拍拖兩句共三句就要成班傾 終於有人喝得個胃 空空 先得氣氣才又冇氣氣 想將面洗花 唔洗再等 下一位先飲啖水再試下將面洗花啦 我哋飲啖水再試下將面洗花啦 娜娜娜娜娜娜娜娜娜娜娜娜 我哋飲啖水再試下將面洗花啦 我哋飲啖水再試下將面洗花啦 娜娜娜娜娜娜娜娜娜娜 請請你望清楚啦 你試過嗎這刻要來啦 唔好意思啊將啲面都洗花啦 都話我知一吻有啲唔適合啦 如果我兩眼未有將你拉 請請你望清楚啦 你試過嗎這刻要來啦 唔好意思啊手摸我胸吧 慢節奏過咗啲超火辣 都唔想多過半句嘴但你面個未完嘅片段想咪 想話應該試下或者下次更加可以放低或者係真係假個答案亦要答案你係咪唔知呀個豬蹄家裝設計師崗位職責是什麼?

家裝設計師的崗位職責包括以下幾個方面:

1. 負責與客戶溝通,了解客戶的設計需求,包括色彩、布局、材質、風格等,並根據客戶的需求提供專業的建議和設計方案。

2. 根據設計方案,繪製施工圖紙,包括平面圖、立面圖、天花圖、節點圖、大樣圖等,確保圖紙的準確性和細緻程度,便於施工。

3. 負責與施工隊溝通,確保施工順利進行,解決施工中出現的問題,確保工程質量和進度。

4. 負責材料的選擇、採購和跟蹤,確保材料的質量和符合設計要求。

5. 負責與客戶的溝通和協調,確保客戶對設計方案的理解和滿意,及時處理客戶反饋的問題。

6. 參與項目投標和報價工作,提供專業的設計方案和建議,確保公司的利益和客戶的滿意度。

7. 不斷學習和更新設計理念,提高自己的設計水平和專業素養,為客戶提供更好的服務。

總的來說,家裝設計師需要具備專業的設計技能、溝通能力、施工管理能力和材料採購能力等多方面的素質,以確保客戶的需求得到滿足,工程質量和進度得到保障。